søndag den 23. maj 2010

Takeoff!

Nu mens gryden er i kog og ordene er varme vil jeg skynde mig at sige det her; de næste 14 dage er jeg nok ikke online på bloggen. Det forventer jeg i hvert fald ikke selv. Turen går til US. Til San Francisco, LA og NYC. Vær blot misundelig. Jeg glæder mig helt åndssvagt. Var i NYC sidste år. Jeg købte The American Dream 100%! Bagsiden af medaljen taler vi ikke om.
Nå, men jeg vil også benytte lejligheden til at reklamere lidt for mig selv udover, hvad der ellers står her. På mandag, altså imorgen, på DR2 medvirker jeg i ’De Omvendte’ kl. 22.50. Det er selvfølgelig min JV-baggrund, der spøger der. Jeg tror det blev ret godt. Har selv til gode at se det, men konceptet var ret spændende. At tilvælge eller fravælge en masse regler som grundlaget for et lykkeligt liv. Men gode tanker herfra til jer allesammen og god ferie til mig selv. Takeoff 12.35.

1 kommentar:

Bloggalicious sagde ...

Lyder fantastisk. Rigtig god tur og nyd det hele!